بعضی از مشکلات بینی که نیاز به عمل دارد ،چه افرادی نیاز به جراحی بینی دارند؟

بعضی از مشکلات بینی که نیاز به عمل دارد چه مشکلات زیبایی و چه مشکلات درمانی در این مقاله بررسی می شود . جراحی بینی روشی برای تغییر شکل ساختار بیرونی و درونی بینی و حالت زیبا و تازه بخشیدن به صورت است ،جراح بینی می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود اما امروزه اکثر جراحی ها از حالت درمانی خارج و به سمت جراحی های زیبایی پیش رفته است . 

عمل بینی باید توسط بهترین جراح بینی صورت گیرد چرا که اگر کوچکترین اشتباهی در نحوه جراحی بینی شما وجود داشته باشد در هر لحظه برای شما خطر آفرین و آزار دهنده خواهد بود .

چه افرادی نیاز به جراحی بینی دارند؟

جراحی بینی ممکن است به دلایلی مختلفی مانند انحراف تیغه بینی ، برداشتن قوز بینی ، پلیپ بینی و دیگر موارد صورت گیرد ، در ابتدا یک تصویر کلی از انجام یک عمل بینی برای شما توصیف می‌کنیم .

در طی جراحی ، یک برش از داخل بینی زده می‌شود تا جراح دسترسی کاملی به استخوان و غضروف ها داشته باشد و بعد از رفع مشکل بینی بافت و پوست بینی بر روی بینی قرار می گیرد و در آخرین مرحله یک آتل تا زمان بهبود کامل جهت حفاظت از بینی بر روی آن گذاشته می‌شود .

ممکن است در طول جراحی بیمار نیاز به پیوند غضروف و استخوان نیز داشته باشد . لازم به ذکر است که نوع بیهوشی در جراحی بینی با توجه به میزان پیچیدگی عمل و تشخیص پزشک به دو روش موضعی و عمومی صورت گیرد . شما می‌توانید بهترین جراح بینی را از میان متخصصان و جراحان پلاستیک و پزشکان گوش و حلق بینی انتخاب کنید .

استاندارد یک بینی خوب

یک بینی استاندار باید زاویه مناسبی با صورت داشته باشد ، این زاویه برای مردان برابر 36 درجه و برای خانم ها 35 درجه است . توجه داشته باشید که هرچه قدر ارتفاع و زاویه بینی افزایش یابد احتمال بد شکلی صورت و بینی بیشتر خواهد شد . اگر با انواع مدل های بینی و خصوصیات آن آشنایی داشته باشید بهتر می توانید در مورد بینی خود شناخت پیدا کنید .

بعضی از مشکلات بینی که نیاز به عمل دارد
بعضی از مشکلات بینی که نیاز به عمل دارد

برای داشتن یک تنفس خوب و مناسب باید تیغه ها و شاخک های داخل بینی مانع مسیر تنفسی نشوند بنابراین در جراحی بینی در واقع پلیپ داخل بینی یا شاخک‌های بینی اصلاح یا برداشته می‌شوند .

در ماه های اول بعد از عمل بینی به دلیل تورم مخاط داخل بینی و …  عمل تنفس کردن به مراتب سخت تر از قبل خواهد شد بنابراین در این دوره نگرانی هایی در مورد اشتباه بودن جراحی بینی خود را کنار بگذارید .

شما می‌توانید در هنگام برنامه ریزی جهت انجام عمل بینی برای رفع مشکلات بینی ، برای انجام عمل‌هایی مختص زیبایی بینی با پزشک خود نیز مشورت کنید تا اگر در سلامت بعد از عمل شما تاثیری نداشت ، صورت گیرد .

بعضی از مشکلات بینی که نیاز به عمل دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *