اهمیت جراحی زیبایی بینی متناسب با صورت و دیگر اجزای آن، روز به روز پر رنگ تر می‌شود .بی اهمیتی به نسبت های مختلف در صورت ، عمل راینوپلاستی موفقیت آمیزی را رقم نخواهد زد .

اهمیت جراحی زیبایی بینی

برای ایجاد رابطه ای مناسب بین بینی و دیگر اجزای صورت جراحی رینوپلاستی و یا زیبایی بینی از مهم‌ترین و بهترین روش های جراحی زیبایی محسوب می‌شود . در نظر گرفتن بینی به عنوان بخشی جداگانه از دیگر اجزای صورت امری کاملاً اشتباه است که بسیاری از افراد بدون توجه به اندازه اجزای دیگر صورت خود تمایل دارند با جراحی زیبایی ، بینی کوچکی را در صورت خود تجربه کنند .

تصور کنید شما بدون توجه به دیگر بخش های صورت خود از جمله گونه و چانه ، ظاهر استخوان فک، فاصله بینی تا لب ها و چندین بخش دیگر اقدام به جراحی زیبایی بینی نمایید ، اگر بدون اهمیت دادن به نقص‌های دیگر صورت تنها روی بینی خود متمرکز باشید مطمئناً پس از جراحی بینی رضایت مناسبی از این عمل نخواهید داشت .

بینی مناسب صورت من کدام است؟
بینی مناسب صورت من کدام است؟

در صورتی‌ که شاید جراحی رینوپلاستی شما موفقیت آمیز باشد اما به دلایل وجود دیگر نواقص در صورت اهمیت آن برای شما کاهش خواهد یافت . بسیار دیده شده که برخی از افراد به دلیل عدم مشاوره در رابطه با فرم صورت و همچنین عدم توجه متخصص ، جراحی رینوپلاستی در آن‌ها صورت گرفته و به دلیل ناهماهنگی بین بینی و اجزای صورت احساس نارضایتی در آن‌ها باعث تکرار عمل‌ های بیشتری شده است .

اهمیت جراحی زیبایی بینی متناسب با صورت

اهمیت جراحی زیبایی بینی در میان اغلب متخصصین به کوچک کردن بینی یا خوش فرم کردن آن محدود نمی‌شود . در اولین مشاوره که شما با متخصص رینوپلاستی خواهید داشت این مورد عنوان خواهد شد که چه مدل بینی با صورت شما ایجاد هارمونی خواهد کرد .

در این موارد باید واقع بین بوده و از تفکرات احساسی و اغراق آمیز دور شوید . مهم‌ترین بخش در تغییر شکل بینی با استفاده از جراحی زیبایی توجه به نسبتهای مختلف در صورت می‌باشد .

اگر شما از صورتی گرد برخوردارید متخصص به شما بینی‌های کوتاهتر را احتمالاً پیشنهاد خواهد نمود و مسلماً برای صورت  های کشیده و بیضی شکل ،بینی‌های کوتاه گزینه مناسبی نخواهند بود ؛ اما نکته مهم بعدی در رابطه با ظاهر لب و چانه فرد متقاضی برای جراحی زیبایی رینوپلاستی می‌باشد . با توجه به اینکه جراحی‌های زیبایی بینی امروزه به عنوان رتبه اول در انواع جراحی پلاستیک شناخته می‌شود ، توصیه می‌شود بیماران بیشتر در رابطه با اهمیت جراحی زیبایی بینی مجاب گردند و تنها یک متخصص دل سوز زیبایی بینی می‌تواند تمامی زوایای جراحی بینی را برای آنها روشن نماید .

اهمیت جراحی زیبایی بینی با توجه به خطوط صورت

در مباحث قبلی در رابطه با اهمیت جراحی زیبایی بینی با توجه به فرم صورت و هماهنگی اجزای آن اطلاعات مختصری را ارائه دادیم . در رابطه با فرم صورت توجه به خطوط قابل ترسیم در آن تا حد بسیاری در جراحی زیبایی بینی تأثیرات مناسبی خواهد داشت .

کسانی که خود متقاضی عمل رینوپلاستی هستند می‌توانند با توجه به خطوط فرضی در صورت خود ظاهر و اندازه بینی خود را تعیین کنند . نسبت یک سوم از مهم‌ترین نسبت هایی است که در صورت می‌بایست به آن اهمیت داده شود . با استفاده از خطوط افقی می‌توان اجزای صورت را به سه قسمت تقسیم نمود .

اهمیت جراحی زیبایی بینی متناسب با صورت
اهمیت جراحی زیبایی بینی متناسب با صورت

خطوط اول از رویش مو ، خطوط دوم از رویش ابرو و خطوط سوم از قاعده بینی تا چانه . درواقع توجه به تک‌تک این خطوط می‌تواند در اهمیت جراحی زیبایی بینی برای شما تأثیر داشته باشد . مهم‌ترین نسبت در خطوط پایینی صورت شکل می‌گیرد که توجه به فرم چانه و فاصله بینی تا لب بالا و پایین در این نسبت بسیار مهم می‌باشد .

بهترین جراح زیبایی بینی با توجه به اهمیت جراحی زیبایی بینی متناسب با صورت شما می‌تواند عمل رینوپلاستی موفقیت آمیزی را برای شما به انجام برساند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *